Terug

Klachtenprocedure

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. MeetingStore.nl zal trachten binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie te geven.

Indien dit niet leidt tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Daarnaast is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    MeetingStore.nl 9,6 / 10 - 103 Reviews @ Kiyoh
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »